PRAYAGRAJ: Şehrin 100 mahallesinde partinin zaferini sağlamayı amaçlayan Bharatiya Janata Partisi (BJP) liderliği, Kongre, Samajwadi Partisi ve Bahujan Samaj Partisi (BSP) gibi rakip kampların hoşnutsuz liderlerini devirmek için sessiz bir kampanya başlattı.
BJP liderleri, partiye dahil edilmeleri kentsel sivil toplum kuruluşları için yapılacak anketlere yardımcı olabilecek bu tür etkili liderlerin mahalle odaklı bir listesini hazırladıklarını iddia ediyor.
BJP liderliği, her mahallede “kilit seçmenlere” saldırmanın yanı sıra, özellikle partinin asla kazanamadığı 30 mahalleyi hedef alarak, rakip kampların kalelerini çökertmek için çevrilmemiş hiçbir taş bırakmıyor.
BJP sözcüsü Rajesh Kesarwani, pek çok hoşnutsuz rakip liderin parti liderliğiyle temas halinde olduğunu söyledi.
“Rakip kamplarda destekçileri olan birçok etkili lider var, ancak uzun süre ihmal edilmiş hissettiler. Bu liderler BJP’ye katılırsa, onların varlığı kesinlikle partinin yaklaşmakta olan kentsel sivil toplum anketlerindeki performansını artıracaktır.”
Kıdemli BJP lideri Ashish Gupta şunları söyledi: “Parti, sınıf yapısını ve yönetim planını güçlendirmeye önem verdi ve tabandan seçmenlerle bağlantı kurmayı hedefliyor.”
Aktif çalışan gruplarına, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı modlar aracılığıyla mümkün olduğunca çok seçmeni birbirine bağlamak için farklı görevler atandığını da sözlerine ekledi.
Her stant, her bir stant için 20 aktif çalışma komitesi üyesi, beş IT ve sosyal medya kanat üyesi ve beş miting üyesini görevlendirecek.
Parti, sosyal karşılaştırmalar, belirli bir topluluğun/kastın en yüksek seçmen sayısının yanı sıra zayıf ve güçlü yönler açısından her mahalle için belirli bir stratejiye odaklanarak bu yıl yapılacak kentli vatandaş anketlerinde büyük bir zafer kazanmaya kararlı.
2017 şehir belediyesi anketlerinde BJP 80 mahalleden 22’sini kazandı ve daha sonra diğer kamplardan 15 şirket daha safran partisine katıldı.
BJP liderleri, partiye dahil edilmeleri kentsel sivil toplum kuruluşları için yapılacak anketlere yardımcı olabilecek bu tür etkili liderlerin mahalle odaklı bir listesini hazırladıklarını iddia ediyor.
BJP liderliği, her mahallede “kilit seçmenlere” saldırmanın yanı sıra, özellikle partinin asla kazanamadığı 30 mahalleyi hedef alarak, rakip kampların kalelerini çökertmek için çevrilmemiş hiçbir taş bırakmıyor.
BJP sözcüsü Rajesh Kesarwani, pek çok hoşnutsuz rakip liderin parti liderliğiyle temas halinde olduğunu söyledi.
“Rakip kamplarda destekçileri olan birçok etkili lider var, ancak uzun süre ihmal edilmiş hissettiler. Bu liderler BJP’ye katılırsa, onların varlığı kesinlikle partinin yaklaşmakta olan kentsel sivil toplum anketlerindeki performansını artıracaktır.”
Kıdemli BJP lideri Ashish Gupta şunları söyledi: “Parti, sınıf yapısını ve yönetim planını güçlendirmeye önem verdi ve tabandan seçmenlerle bağlantı kurmayı hedefliyor.”
Aktif çalışan gruplarına, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı modlar aracılığıyla mümkün olduğunca çok seçmeni birbirine bağlamak için farklı görevler atandığını da sözlerine ekledi.
Her stant, her bir stant için 20 aktif çalışma komitesi üyesi, beş IT ve sosyal medya kanat üyesi ve beş miting üyesini görevlendirecek.
Parti, sosyal karşılaştırmalar, belirli bir topluluğun/kastın en yüksek seçmen sayısının yanı sıra zayıf ve güçlü yönler açısından her mahalle için belirli bir stratejiye odaklanarak bu yıl yapılacak kentli vatandaş anketlerinde büyük bir zafer kazanmaya kararlı.
2017 şehir belediyesi anketlerinde BJP 80 mahalleden 22’sini kazandı ve daha sonra diğer kamplardan 15 şirket daha safran partisine katıldı.