Mumbai Ahmedabad hızlı treni: Ahmedabad-Mumbai hızlı tren projesinin %98’i tamamlandı, diyor Demiryolları | Ahmedabad HaberleriAHMEDABAD: National High Speed Rail Corporation Limited (NHSRCL), iskelenin Ahmedabad-Mumbai için 118 km uzunluğunda çalıştığını duyurdu. hızlı tren projesi – 15,7 km’lik kirişler tamamlanırken tamamlandı.
NHSRCL, gelen gönderi sayısının 28.293 olduğunu açıkladı.
NHSRCL, Kasım ayının 14,36 km ile en yüksek döküme sahip olduğunu söyledi.
Yetkililere göre, Gujarat ve Maharashtra’da arazi edinimi %98’i aştı.
Gujarat’ta arazi ediniminin %98,87’si tamamlandı, Maharashtra’da ise %98,22’si tamamlandı.
Dadar ve Nagar Haveli’de arazi edinimi tamamlandı ve artık arazi edinimi gerekmedi.
NHSCRL yetkilileri, Ahmedabad’dan Mumbai’ye kadar olan 500 km’den daha uzun bir alanda genel ilerlemenin %24,10 olduğunu söyledi.
Gujarat’ta ilerleme %29.78 iken Maharashtra’da %13.26 idi.
Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw, 2022’de Ahmedabad’da Sabarmati’de çok modlu merkezin bir parçası olarak ortaya çıktığını duyurmuştu. Hızlı tren Ahmedabad-Mumbai proje önümüzdeki yıl ocak veya şubatta hazır olacak.
NHSRCL, Bandra-Kurla istasyonunu ele geçirdi.
Proje, Bandra-Kurla Kompleksi metro istasyonu ile Maharashtra’daki Shilphata arasındaki ilk deniz altı tünelini içeriyor.
Mumbai-Ahmedabad hızlı tren projesi: Eknath Shinde-Devendra Fadnavis hükümeti onayları hızlandırıyor
Denizaltı tünelinin Thane Creek’teki (Gelgit Bölgesi) yedi kilometrelik bölümü, ülkedeki ilk deniz altı tüneli olacak.
Tünel, hem yukarı hem de aşağı yol için çift yolu barındıracak şekilde tek tüp olacaktır.
Paket kapsamında ayrıca tünel sahası yanında 37 noktada 39 makine dairesi yapılacak.
NHSRCL, gelen gönderi sayısının 28.293 olduğunu açıkladı.
NHSRCL, Kasım ayının 14,36 km ile en yüksek döküme sahip olduğunu söyledi.
Yetkililere göre, Gujarat ve Maharashtra’da arazi edinimi %98’i aştı.
Gujarat’ta arazi ediniminin %98,87’si tamamlandı, Maharashtra’da ise %98,22’si tamamlandı.
Dadar ve Nagar Haveli’de arazi edinimi tamamlandı ve artık arazi edinimi gerekmedi.
NHSCRL yetkilileri, Ahmedabad’dan Mumbai’ye kadar olan 500 km’den daha uzun bir alanda genel ilerlemenin %24,10 olduğunu söyledi.
Gujarat’ta ilerleme %29.78 iken Maharashtra’da %13.26 idi.
Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw, 2022’de Ahmedabad’da Sabarmati’de çok modlu merkezin bir parçası olarak ortaya çıktığını duyurmuştu. Hızlı tren Ahmedabad-Mumbai proje önümüzdeki yıl ocak veya şubatta hazır olacak.
NHSRCL, Bandra-Kurla istasyonunu ele geçirdi.
Proje, Bandra-Kurla Kompleksi metro istasyonu ile Maharashtra’daki Shilphata arasındaki ilk deniz altı tünelini içeriyor.
Mumbai-Ahmedabad hızlı tren projesi: Eknath Shinde-Devendra Fadnavis hükümeti onayları hızlandırıyor
Denizaltı tünelinin Thane Creek’teki (Gelgit Bölgesi) yedi kilometrelik bölümü, ülkedeki ilk deniz altı tüneli olacak.
Tünel, hem yukarı hem de aşağı yol için çift yolu barındıracak şekilde tek tüp olacaktır.
Paket kapsamında ayrıca tünel sahası yanında 37 noktada 39 makine dairesi yapılacak.