Bjp’nin kilit seçmenlere odaklanması, vatandaş anketi zaferini garantilemek için mahalle odaklı strateji | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod
PRAYAGRAJ: Şehirlerde hızla yaklaşan seçimler ışığında, Bharatiya Janata Partisi (BJP) liderliği, tabandan seçmenleri işe almak için her ilçede ‘kilit seçmenleri’ belirleyerek kampanyasına başladı.
Aslında, BJP liderliği, ilgili bölmelerdeki seçmenleri etkileyebilecek 20 kilit seçmenden oluşan bir liste hazırladı.
BJP sözcüsü Rajesh Kesarwani, TOI’ye şunları söyledi: “Sınıf yapısını ve yönetim planını güçlendirdikten sonra, parti liderliği, partinin tüm 100 seçimde partiyi kazanmasına yardımcı olabilecek kilit seçmenleri (toplumdaki etkili kişileri) partiye yönlendirmeye odaklandı. ilçeler.”
“Koğuş ve sınıf düzeyindeki toplantıların yanı sıra, üst düzey liderlere, seçmenleri BJP’ye çekebilecek sosyal, dini ve endüstriyel sektörlerden daha etkili kişileri (kilit seçmenler) belirleme görevi verildi.”
“Her stantta, çalışma komitesinin 20 üyesi, bilişim ve sosyal medya kanadının beş üyesi ve kentsel sivil toplum anketleri için her bir standı güçlendirmek üzere toplantılar için beş üye görevlendirildi” diye ekledi.
BJP’nin (NGO cell Kashi prant) eş konseyi Rajni Kant, partinin bu yıl yapılacak kentli yurttaş anketlerinde büyük bir zafer elde etmek için her mahallenin kendine özgü stratejisine odaklanarak her türlü çabayı gösterdiğini söyledi. karşılaştırmalar, belirli bir topluluğun belirli bir kastına ait en yüksek sayıda seçmenin yanı sıra zayıflıklar ve kaleler.
Bu seçimde, partinin geleneksel olarak BJP destekçisi olmayan tüm toplum seçmenlerini hedef aldığını söyledi. BJP liderliği, 2017 kent belediyesi seçimlerinde kaydettiği rakamları iyileştirme umuduyla, ilçenin seçmen kütüğüne binlerce dışlanmış seçmen adını dahil etmeyi başardı. Ayrıca seçmenlerin çeşitli düzeylerde seferber edilmesinin yanı sıra sınıf düzeyinde mikro yönetim üzerinde çalışılmaktadır.
BJP lideri Ashish Gupta, “Seçmenleri hem çevrimiçi hem de çevrimdışı modda birbirine bağlamak için planlı bir strateji belirledik ve parti çalışanlarından oluşan tolis (gruplar) her seçmenle bağlantı kurmakla görevlendirildi.”
Şunu ekledi: “Partinin odak noktası, partinin şimdiye kadar büyük oy alamadığı 22 mahalle. Önümüzdeki yerel seçimlerde bu tür koğuşlara daha fazla dikkat edilecektir” dedi. Ayrıca parti, Kongre, Samajwadi Partisi (SP) ve Bahujan Samaj Partisi (BSP) gibi rakip kampların geleneksel kaleleri olan kollara da bakıyor.
2017 kentsel belediye anketlerinde, BJP 80 mahalleden 22’sinde zaferini kaydetti ve daha sonra diğer kamplardan 15 şirket daha safran kampına katıldı.